duminică, 31 ianuarie 2010

Vâscul și sărutul

Primul articol pe anul acesta la mine pe blog. Aşadar m-am gândit să încep cu dreptul sau mai exact cu buzele :P


“Vâscul este un simbol pentru pace şi bucurie. O tânără ce stă sub vâsc nu poate refuza să fie sărutată. Acest sărut poate însemna o dragoste profundă, o prietenie veşnică sau bunăvointă.”

Acum vă întreb: De ce sunt singurul care incă duce această tradiţie mai departe? Umblaţi cu vâscul după voi! Împărţiţi sentimente calde in stânga şi în dreapta! Nici nu va imaginaţi câte persoane de abia aşteaptă să le oferiţi atenţie, unele nici măcar fiind conştiente de acest lucru.
Nu trebuie să fii neapărat băiat pentru a invoca vâscul ca motiv pentru un sărut. Fetelor, am pretenţii de la voi.  Luaţi atitudine, fiţi moderne şi in acelaşi timp tradiţionale. 

P.S.:  Trăiesc şi mă bucur de fiecare sărutare!  :*

10 comentarii:

  1. e curajoasa tipa din poza. e indrazneata! imi place ca el e total coplesit ..asa cum ar trebui orice baiat sa fie la o sarutare de.a unei fete:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da Cristina, e curajoasa. Reprezinta viziunea mea plina de sperante asupra femeilor din ziua de azi. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. exista si fete/femei cu initiativa daca asta cauti ...numai ca ele au alte defecte:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare avem defecte. Dar alegem raul mai mic din doua rele. ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba, eu chiar nu mai vreau barbati cacaciosi care asteapta ca femeia sa faca primul pas. Vreau barbatii aia barbati, ca pe vremuri. Care nu se caca pe ei sa aiba putina initiativa.. De la o vreme numai de baieti inhibati care n-au curajul sa faca/zica nimic dau. La naiba, fiti barbati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa Andreea, asta e spiritul. Zi sus si tare ce crezi, ia atitudine.
    Acum respira putin si citeste ce am de zis:
    TE-AI GRABIT SA INTELEGI DE AI VRUT!!!

    :))nu am zis ca femeile ar trebui sa fie cele cu initiativa si barbatii cei care sa se "cace" pe ei. Nup, in nici un caz. Am zis ca vreau sa vad putina initiativa si (repet, SI) din partea femeilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai eu ma revoltam impotriva barbatilor din ziua de azi si opiniei generale cum ca "vai, sa aiba si femeia un pic de initiativa" - in traducere pentru cei mai multi barbati: "sa vina ea la mine!" "sa aiba ea toata initiativa".. nu m-am gandit la tine, ca habar nu am ce gen de abordari practici tu. :P Dar cei mai multi sunt niste cacaciosi, asculta-ma pe mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite cine da sfaturi... :)) baiatul care a ''uitat'' vascul acasa....... =))

    RăspundețiȘtergere
  9. estee?!?! data viitoare oricum nu mai scapi :*

    RăspundețiȘtergere

Ţi-a plăcut articolul? Comentează-l. Nu te doare mâna.
Nu ţi-a plăcut? Greu de crezut. ^^