marți, 17 noiembrie 2009

Bine m-aţi găsit!

Ţinând cont că ne apropiem de anul fatidic 2012 (conform calendarului maiaș şi nu numai) m-am simţit obligat să îmi aduc aportul la comunitatea de blog-eri. Buuulshit!

Motivul e de fapt mult mai simplu. Arabu, cunoscut şi sub numele de Adam Bum-Bum(my brother from another mother), m-a corupt să-i citesc blogul de ceva vreme şi acum se pare că nu mai rezist tentaţiei de a mă evidenţia în scris.

Blogul va fii... un turn Babel al subiectelor din întreaga lume. Așa că vă puteți aștepta să citiți într-o zi despre noile cuceriri ale maidanezului Codiță din zona Floreasca iar în altă zi despre cum a ajuns in stomacul unui chinez infometat.
Daca uneori (probabil destul de des) nu veți ințelege mentalitatea sau raționamentul meu, nu va panicați; nu trebuie decat să luati viața de testicule și… totul va fii mai clar.


9 comentarii:

  1. moaaa abia astept sa vad ce o sa iasa ...bafta ...oricum esti "talentat la texte" cum spun unii :))) pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Premiul pentru "Primul comentariu" se duce la.. tobe... Rucsandra cu cs. Wohooo, felicitari :D si mercic de incurajare (nu ca as avea nevoie :P )

    RăspundețiȘtergere
  3. Adam Bum-Bum?

    Un fel de..
    I like that boom boom pow
    Them chickens jackin' my style
    They try copy my swagger
    I'm on that next shit now

    I'm so 3008
    You so 2000 and late
    I got that boom, boom, boom
    That future boom, boom, boom
    :>

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ai niste texte in tine :))))
    welcome pe aici prin blogosfera

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Adam
    Frate, nu esti un fel de Fergie :)) esti much more. Harabian business :>
    @Elena
    Buna :* si multumesc de primire :D
    Nu sunt texte, e crudul adevar polenizat in lume de vrabiuta violatoare de porumbei :">

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))
    sa stii ca am si eu blog, si te-am bagat acolo la blogroll :P

    RăspundețiȘtergere
  7. dupa ce ti-am citit articolul cu Metroass
    as vrea sa te vad la metro



    ce ai zice?:>
    iti dau o intalnire?



    dar inainte as vrea sa -mi pun acea melodie celebra in my phone hehehe:)))





    love u zululici

    RăspundețiȘtergere
  8. haaaaaa

    dar parca era "anonim"

    cum de ti-ai dat tu seama?:-?

    huaaaa

    RăspundețiȘtergere

Ţi-a plăcut articolul? Comentează-l. Nu te doare mâna.
Nu ţi-a plăcut? Greu de crezut. ^^