marți, 17 noiembrie 2009

Lovebite

Sau hickey (mai pe româneşte, "vai dragă ce semn ai pe gât!").



Nu v-aţi întrebat cine le face şi cu ce scop? Adică sigur, din nume ne dăm seama că e vorba de dragoste la mijloc. Dar asta să fie singurul adevăr? Răspunsul vi-l dau eu să nu vă chinuiţi capușoarele drăguţe: Nu, nu e numai dragoste la mijloc.

Avem o varietate largă ca mărimea XXL la budigăii lui Terente:

1. Realizat de iubit/iubită din greşeală. Prea mult patos. Dar e de înţeles pentru că românul e mai calic de fel şi când pune botul, profită la maxim.
“Mmm ce bună/bun eşti, n-aş mai pleca de aici în veci.”

2. Realizat de iubit/iubită intenţionat. Să afle tot poporu că e luată/luat.
” Păi ce mama naibii, noi ne jucăm aici? Crezi că poţi să ai o relaţie cu mine şi să nu afle lumea?”

3. Realizat de X pentru a-l face gelos pe Y. Eee, deja se încălzesc lucrurile.
“Da fata/frate, eram aseară în club şi m-am trezit pe ringul de dans cu buzele unui tip/unei tipe superb/superbe pe gât. Pur şi simplu divin.”

”Ce e cu semnul ăla pe gâtul tău? Avem o ceartă şi tu te duci repede să te violeze panaramele/vagabonzii pe gât??? Curvă ce eşti!”

4. Realizat de aspirator sau de machiaj. No comment!

Aşa că data viitoare când întâlniţi pe cineva cu un “vai dragă ce semn ai pe gât!” fiţi mai înţelegători.

Un comentariu:

  1. daca as face un semn pe gat cuiva,cu siguranta l`as face - spre propria`mi rusine - din gelozie. Asa cum ai zis si tu "asta e luat" .. si cum nu sunt animal sa`mi marchez teritoriul prin alte ritualuri..cred ca intr`un ultim-gest-disperat i-as face un semn.. Dar cea mai buna metoda de a ne "marca teritoriul" este sa fim asa cum suntem,sa ne facem placuti si iubiti. Cred ca doar prin iubirea ce l`am facut sa mi`o poarte este destul de "marcat" .
    Cat despre o fata..nu prea imi place cum arata cu un semn pe gat..m`as gandi la filmul Amurg,vampiri,succubus.etc :)

    RăspundețiȘtergere

Ţi-a plăcut articolul? Comentează-l. Nu te doare mâna.
Nu ţi-a plăcut? Greu de crezut. ^^