miercuri, 18 noiembrie 2009

I see you baby shakin' that ass

Câţi dintre voi au simţit pe propria piele plictiseala de la metrou? Şi nu numai atât, mai avem şi nervii, agitaţia, aglomeraţia, mirosul... în fine, un amalgam de experienţe urâte. Ei bine, fiecare are modul său pentru a trece timpul mai repede în acest mijloc de transport, iar eu nu puteam face excepţie de la regulă; nu de data asta.


Mi-am pus pe telefon melodia I see you baby shakin' that ass de la Groove Armada şi universul Metrorex s-a transformat într-un loc foarte amuzant şi primitor. De ce? Din simplul motiv că auzeam în căşti "I see you baby shakin' that ass" iar în jurul meu dintr-o data vedeam numai funduri. Mici, mari, bombate, obraznice, delicioase... Mi-a fost imposibil să nu zâmbesc necontrolat în timp ce mergeam de pe un peron pe altul şi descopeream acest univers nou numit Metroass.


E extraordinară puterea muzicii (m-a binedispus), puterea zâmbetului (am binedispus pe alţii), puterea funduleţului bombat (ne binedispune pe toţi).






Astfel că data viitoare când vă aflaţi la metrou (şi nu o să fie grevă) ascultaţi I see you baby shakin' that ass.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ţi-a plăcut articolul? Comentează-l. Nu te doare mâna.
Nu ţi-a plăcut? Greu de crezut. ^^